KROATIEN DAG 3 & 4

Det var fullt ös runt Zagreb igår så hann aldrig blogga ordentligt Det började med att vi besökte en släkting som låg på sjukhus och sedan åkte vi för att träffa pappas kusiner. Det slutade med att vi spenderade kvällen hos dem - Jag hade inte träffat mina sysslingar på flera år så vi hade det riktigt trevligt. Idag mötte vi upp dem för en heldag på stan: Snacka om ännu en dag med fullt ös. Kaffe, promenad genom hela city för att komma till Zagrebs katedral, sedan lunch, sedan shopping och sedan ut till ett köpcenter för ännu mera shopping. Som jag nämnt tidigare så finner jag katolska kyrkor otroligt vackra, men senast jag besökte en så maffig kyrka som idag var när jag och min bästa vän var i Paris och såg Notre Dame (Bilderna får tala för sig själva). Köpte med mig ett halsband därifrån. Kors och andra religiösa har alltid gjort mig lugn, men det kan jag förklara mer ingående en annan gång. 

 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: