GOOD MORNING, VIENNA

Flyget från Oslo lyfte 06.45 imorse, lägg då till en bilresa på ca tre timmar så kan ni förstå hur slutkörd jag känner mig. Åt frukost i Oslo, men matvrak som jag är så blev det frukost här på flygplatsen i Wien med. Sitter alltså på Henry - The Art of Living och har ätit sjukt god fetaost- och tomatsallad, apelsinjuice, cupcake och cappucino. Om någon har svängarna förbi flygplatsen i Wien så kan jag verkligen rekommendera det här stället. Eftersom att flyget till Kroatien inte lyfter förrän klockan 13.00 så blir det även lunch här, hehe.
 
 Har sett flera stycken som går runt med munskydd, märks att folk är rädda för att Herr Ebola ska hälsa på. Det ser rätt löjligt ut, men vad ska man gör så här i pågående ebolatider? På tal om ebola så fanns det även cupcake med hallonsmak här som jag inte har smakat på än. Kanske ska gå och köpa en? Japp, jag går och köper en.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: