BYE BYE SWEDEN

Inatt åker jag till Kroatien med pappa. Det är första gången sedan 2008 jag åker dit och vi ska dessutom till Zagreb, som jag inte har varit i sedan jag var sju år. Jag är sjukt exalterad över detta, men samtidigt nervös. Det här med tatueringar är inte så populärt i mitt hemland och jag undrar hur många dagar det kommer att ta innan mina släktingar kommer över att jag ser ut som ett klotterplank. Förhoppningsvis mindre än fem dagar - Vore ju tråkigt att behöva höra detta tjatet hela min vistelse. Vi har planerat att besöka Drazen Petrovic grav och museum. Han var en av de största basketspelarna under sin tid (och då var han ändå aktiv samtidigt som Michael Jordan). Tyvärr dog han endast 28 år gammal i en bilolycka.
 
Men vet ni vad? Det ska bli skönt att komma hem.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: