SURVIVED HALLOWEEN

Såå.. Det blev inget massakrerande av pumpor på Halloween. Eller jo, jag och farsan gjorde en traditionell pumpa eftersom att mina småsyskon ville ha en - Det var den sista pumpan som fanns att köpa. Annars hade jag och mina vänner tänkt ha Harry Potter-tema, eller jag hade tänkt det, de hade inget val. Så det hade blivit Harry, Ron och Hermione.. Men antar att det får vänta tills nästa år. Det var meningen att vi skulle gå på "krogen" (Pub? Bar? Vet inte vad man ska kalla det här), men som vanligt lyckades vi inte ta oss dit så vi satt hemma hos mig och spelade Risk istället. Nästa helg ska jag och Angie på den lokala bions Rysarafton. Vi ska alltså först se Ouija och sedan Annabelle, frågan är om jag  kommer levande ur det?! (Om någon har sett filmerna så får ni gärna säga vad ni tyckte om dem..)
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: