FUCK YOU, CANCER

Imorse fick jag reda på att en släkting hade gått bort i cancer igår kväll. Det kändes väldigt tungt, men jag är oerhört glad att jag hann träffa honom i Kroatien förra veckan. Det var första gången på nästan tio år och han verkade pigg och skämtade med mig som vanligt - Så som han alltid brukade göra när jag var liten. Vila i frid, en dag kommer vi att ses igen.
 
Jag har varit rätt nedstämd hela dagen och då brukar jag göra saker som får mig att tänka på annat. Därför valde jag att städa. När jag var klar med det så tände jag levande ljus lite överallt; Ett specifikt för honom och sen satte jag mig och kollade på The Vampire Diaries - Det var längesedan jag kände mig så avslappnad. Vanligtvis är jag så trött efter jobbet att jag inte har haft någon ork till att göra något annat än att ligga i soffan.. Nu var ju inte det här med städandet och ljusen något jätterevolutionerande precis, men det hjälpte lite.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: