HAPPY HALLOWEEN

Äntligen är det Halloween! Det roliga är att jag ser fram emot det varje år, men varje år så sitter jag som ett fån och gör absolut ingenting. Det har varit en favorit när det kommer till högtider sedan jag var ett litet barn och det var inte bara på grund av godiset man fick. Det är också rätt intressant med tanke på att jag är den fegaste människan som någonsin har vandrat på det här jordklotet - Jag kan inte ens se en skräckfilm utan att pissa på mig av rädsla. Trots att det svenska firandet är rätt mesigt så är det någonting med dekorationerna och stämningens om alltid har tilltalat mig. Fast kom precis på att jag ska massakrera pumpor tillsammans med mina bästa vänner så något har jag ju faktiskt att se fram emot, vi kommer att ha ett speciellt tema med så om vi lyckas får ni se bilder på det. ;)